Перейти до основного вмісту
Абонентське обслуговування

Абонентське обслуговування

Наш методологічний супровід ваших співробітників після наших навчальних курсів

Навіщо

Абонентське обслуговування

Абонентське обслуговування призначене

Абонентське обслуговування – дистанційний формат, в рамках якого

  • консультант дає зворотний зв'язок по роботі співробітниками вашої компанії;
  • ваші співробітники оперативно одержують відповіді на свої запитання;
  • співробітники впевнено почуватимуться під час виконання робіт із процесами;/li>
  • швидко виправляються допущені помилки.

Знадобиться абонентське обслуговування:

  • Взаємодія - усі робочі дні місяця, крім днів проведення навчання;
  • Періодичність взаємодії - за необхідності.

Ціну уточнюйте. Вартість залежить від низки чинників.

Формат:

  • "питання-відповідь";
  • відповіді надаються в усній чи письмовій формі;
  • кількість питань не обмежена.

Взаємодія:

  • дистанційне (телефон, e-mail, Viber, Telegram, Skype, Meet, Zoom тощо)

Абонентське обслуговування дозволить вашим співробітникам краще закріплювати навички роботи з бізнес-процесами, оскільки у них буде можливість отримати оперативний зворотний зв'язок./p>

Абонентське обслуговування - це додаткова підтримка ваших співробітників після навчання з метою підвищення ефективності їх роботи з бізнес-процесами.

Консультант
Додатково

Інші варіанти підтримки

Індивідуальна підтримка

Надання дистанційної підтримки працівникові.

  • Вартість залежить від низки факторів
  • 1 година / 1 день
  • Кількість учасників: 1
  • Дистанційно

Робоча група з процесів

Надання дистанційної підтримки групі.

  • Вартість залежить від низки факторів
  • 1 година / 1 день
  • Кількість учасників: 1-5
  • Дистанційно
Зробити запит

Давайте працювати разом

22 +

Кількість років досвіду у консалтингу BPM

833 +

Кількість підсумкових моделей бізнес-процесів

955 +

Годин навчання з управління бізнес-процесами (BPM)

Нам довіряють