Абонентське обслуговування
Наш методологічний супровід ваших співробітників після наших навчальних курсів
Знадобиться абонентське обслуговування:
- власникам процесів;
- спеціалістам з бізнес-процесів (процесний методолог, процесний аналітик тощо);
- учасникам навчання;
- учасникам проєкту.
- Взаємодія - усі робочі дні місяця, крім днів проведення навчання;
- Періодичність взаємодії - за необхідності.
Ціну уточнюйте. Вартість залежить від низки чинників.
Формат:
- "питання-відповідь";
- відповіді надаються в усній чи письмовій формі;
- кількість питань не обмежена.
Взаємодія:
- дистанційне (телефон, e-mail, Viber, Telegram, Skype, Meet, Zoom тощо)
Абонентське обслуговування дозволить вашим співробітникам краще закріплювати навички роботи з бізнес-процесами, оскільки у них буде можливість отримати оперативний зворотний зв'язок./p>
Абонентське обслуговування - це додаткова підтримка ваших співробітників після навчання з метою підвищення ефективності їх роботи з бізнес-процесами.